Proč utrácet za reklamu?

Začátky podnikání mohou být velmi stresující, psychicky náročné a navíc s nejistým výsledkem. Pro mnohé proto nebude žádným překvapením, že více než polovina začínajících firem se nedožije ani prvního roku. Jak tedy obstát a naskočit do už rozjetého vlaku?

digitální marketing

  • Sociální sítě

Instagram, Facebook nebo třeba Twitter…sociální sítě, které s v posledních letech staly doslova ohniskem reklamního obsahu. Zatímco televizní reklama pomalu stagnuje, reklamy na sociálních sítích se stávající stále více oblíbené a to hlavně díky jejich dosahu. Na sociálních sítích tráví jejich uživatelé několik hodin denně, jedná se tedy o ideální prostředí, kam směřovat reklamní obsah. Reklama je finančně poměrně náročná, ale vlastní profil na některé z nich si ještě stále můžete založit zcela zdarma. Přichází však na řadu otázka, jak dlouho mohou sociální sítě vydržet takto nastavený raketový růst, který jen velmi slabě stagnuje. Mnoho začínajících firem volí právě sociální sítě k zvýšení povědomí o svých produktech či službách.

  • Webové stránky

Webové stránky představují doslova svatý grál začínajících, ale i již zavedených podnikatelských subjektů. Ať už na webových stránkách přímo nabízí své produkty nebo jen informativní metodou poukazuje na své schopnosti či nabízené služby, ke své propagaci jí většina firem potřebuje. Pokud s jejich tvorbou či spravováním potřebujete poradit, obraťte se na reklamní agenturu Klatovy, která má v tomto ohledu mnohaleté zkušenosti.

Sociální média

  • Práce se SEO

Internetové vyhledávače pracují s určitým algoritmem vyhledávání, který upřednostňuje některé weby nad jinými. Povětšinou se jedná o weby s delší historií, větší návštěvností a tudíž i větší důvěryhodností. Relevantní obsah vyhledávání tak nemusí uživateli vaši stránku vůbec nabídnout. Správnou optimalizací webu a práci s klíčovými slovy se tato skutečnost může změnit.